Als je een bestelling plaatst in de webshop of een product huurt bij Kids Travel Service kun je deze laten verzenden met PostNL of zelf ophalen in Deventer (op afspraak).
1. Verzenden met PostNL
Kies je voor het gemak van thuisbezorgen, dan versturen we je bestelling binnen Nederland met PostNL. Zodra het artikel ons magazijn verlaat ontvang je een Track&Trace code, zodat je je pakket kunt volgen. De bezorgkosten van een standaard pakket zijn €6,95. Sommige verhuurartikelen worden aangetekend verzonden (€8,60), dit wordt in de offerte aangegeven. Kleinere artikelen zoals het vliegtuiglogboekje worden verzonden per brievenbuspost a €4,25.
Bestellingen en verhuurartikelen worden pas verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.
2. Ophalen in Deventer
Bestellingen kunnen op afspraak opgehaald worden bij onze vestiging in Deventer (Vijfhoek), ook in het weekend. Betaling is alleen via iDeal of een betaalverzoek mogelijk, niet contant.
Levertijden
Alle artikelen zijn normaal gesproken bij ons op voorraad. Na ontvangst van je bestelling wordt deze binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Bij artikelen die wij niet standaard op voorraad hebben zoals het Special CARES harnas staat de levertijd vermeld. Indien een artikel onverhoopt niet op voorraad is nemen we direct per email contact met je op. Heb je het artikel met spoed nodig of bijvoorbeeld voor een verjaardag? Neem dan even per email contact op met Kids Travel Service.
Verpakking
Alle bestellingen worden zorgvuldig ingepakt. Uit milieuoogpunt maken wij zoveel mogelijk gebruik van gerecycled verpakkingsmateriaal. Mocht je bestelling een cadeau voor een bepaalde gelegenheid zijn geef het dan aan ons door.
Terug naar klantenservice
- Contactgegevens
- Verzenden en levertijden
- Verzendkosten
- Betaalmogelijkheden
- Retourneren
- Verhuur, hoe werkt het?
- Privacybeleid
- Disclaimer, copyright en winacties
- Algemene bedrijfsgegevens
- Customer service in English